ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری جدید به شهروندان ارومیه
سید وحید بدرمیران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آرکان 24» بر نقش بیبدیل فناوری اطلاعات در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: اقدامات ساختاری مهمی در جهت توسعه خدمات الکترونیکی انجام شده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با بیان اینکه اهمیت فناوری اطلاعات در دنیای امروز بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: نقش فناوری اطلاعات در تمامی فرآیندهای مدیریت شهری غیرقابل انکار است و اگر بخواهیم در تحقق اهداف و برنامهریزیهای علمی و تخصصی موفق عمل کنیم، باید اهمیت این حوزه را بیش از پیش مد نظر قرار دهیم و همکاری بین سازمانی را ارتقا دهیم.
وی افزود: برای ارتقای این حوزه نیازمند توجه ویژهای به امکانات و زیرساختها هستیم؛ از جمله احداث ساختمان مستقل برای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد دیتاسنتر جدید و استاندارد و همچنین توجه به مطالبات کارشناسان و مهندسان حوزه فناوری، از جمله حق فنی.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اعلام کرد: توسعه شبکه فیبر نوری و بهرهبرداری از ظرفیتهای آن در مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد و به زودی خدمات جدیدی در حوزه شهرداریهای مناطق و سازمان نظام مهندسی ساختمان برای شهروندان اجرا خواهد شد.
بدرمیران همچنین به تجربه موفق سازمان در دوران جنگ ۱۲ روزه تحمیلی اشاره کرد و گفت: با تمرکززدایی و مدیریت بحران توانستیم تجربیات ارزشمندی کسب کنیم که در شرایط کنونی نیز کاربرد دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در تلاش است تا حداقل حضور شهروندان در ادارات شهرداری را فراهم کند و دسترسی مردم به خدمات را از طریق گوشیهای هوشمند و به صورت غیرحضوری تسهیل نماید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه یادآور شد: در حال برنامهریزی برای ارائه ۳۰ خدمت جدید به صورت الکترونیکی و غیرحضوری هستند تا شهروندان بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
انتهای خبر
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید